Laiska töitään luettelee - ja minun kohdallani tuo kyllä pitää tässä käsityörintamalla paikkansa - yli viisikymmentä vuotisen elämäni aikana olen ollut hyvin laiska käsitöiden tekijä. Kun se ei vaan ole yhtään kiinnostanut tai sitten on kiinnostanut päivän tai kaksi ja unohtunut muutamiksi vuosiksi välillä. Nyt kun olen päässyt tähän imuun niin minulle itselleni, henkilökohtaisesti on niin hyvää mieltä tuottavaa nähdä, että saan tehtyä jotain konkreettista - jotain mitä en ole aikaisemmin onnistunut tekemään. Onneksi on tämä blogistania - eihän minulla olisi kanavaa jakaa tätä tuntoani muutoin.

Nämä sukat tein Novitan Nalle colorista vyötteen ohjeen mukaan. Sukka ei tullut oikein mieleiseni mallinen, mutta hyvä niin, koska nyt hoksasin jotain tuosta ... ilman pientä epäonnea ei voisi erottaa mikä on onnistumista.