Kesä alkaa olla jo syyskesän puolella - helposti voisi ajatella, että ollaan hyvinkin syksyssä sumuisen ja kostean ilman vuoksi - mutta oikeastihan ollaan vasta elokuulla. Hyvässä lykyssä syyskuukin voi olla hyvin lämmin ja aurinkoinen tai sitten ei.... Olympialaiset vetävät helposti telkkarin ääreen - aika jännittäviä hetkiä ja tosi mielenkiintoista seurata tuota kiinalaista meininkiä. Katsoin ennen olympialaisia muutamia Kiinasta kertovia dokumenttiohjelmia ja nyt jotenkin katsoo kisojakin tuon taustatiedon kautta eri tavalla, kuin olisi ilman sitä katsonut.

Omassa elämässä on mielenkiintoista touhua meneillään. Meillä on siinä kohtaa, missä ennen oli kirjahylly, nyt tämän näköistä

... aika mielenkiintoinen tunne, kun purkaa kirjahyllyn huoneesta pois kokonaan. Melkein luulin, että olohuoneesta lähti seinäkin samalla - kyllä tuli tilaa hengittää.

Kuten kuvasta näkyy, olen sitten minäkin siirtynyt Ikea-aikaan. Olin toki siellä käynnyt ennenkin, mutta vasta tänä kesänä esikoiseni mukana tajusin mikä ihmeiden maailma se voi ollakkaan. Olen aina tuskaillut sen asian kanssa, että tavaroille ei ole paikkaa vaan ne lojuvat ympäri huushollia. Ja voitte kuvitella, kun minä olen asunut viiden miehen kanssa, niin tuskailua on riittänyt. No nyt ei  enää miehiä ole niin monta kotona jatkuvasti, mutta siitä huolimatta erilaiset säilytyssysteemit minua kiinnostavat.

Ja lopuksi - piano on vielä vailla uutta kotia, tästä linkistä se löytyy jos jotakuta kiinnostaa ja on vaikka harjoituspiano haussa: http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=84778292.