Minä olen niin iloinen - olen onnistunut kasvattamaan viimevuotisen gloksiiniani tällaiseksi  - se  kukkii!

Kukka avautui ihan äitienpäivän kunniaksi. Mikä parasta - tämä ei lopu tähän...

... Sant pauliakin innostui avaamaan sinivalkoiset kukkansa. Kyllä on kannattanut muistaa näiden ihanuuksien hoito - siihen tämä perustuu. Minulla on aikaisemmin ollut sellaisia sisäisiä ristiriitoja, jotka ovat näkyneet mm. niin, että olen hankkinut kasveja ja sitten vain unohtanut kastella niitä pitkiin aikoihin. Monet kasvit onneksi ovat sellaisia, että antavat anteeksi tuon - mutta sitten on niitäkin, jotka eivät sitä kestä. Näin pienistä asioista sitä loppujen lopuksi voi nähdä muutokset itsessään. Jokin aika sitten Kysyjä tiedusteli, että mihin elämäntapamuutokseni on unohtunut  - ei se muutos minnekkään ole unohtunut, muutoksia voi vain olla niin erilaisia.