Voi herttinen sentäns kun minä hämmästyin ja melkein kait kauhistuinkin vaikka en mikään hymistelijä uskonut olevanikaan. Oletteko te käynneet blogilistaa katsomassa? Minä aina menen sinne tuosta sivullani olevasta linkistä - niin tein tänäänkin. Mitä tapahtui - eteeni avautui ihan oudon näköinen aukeama - tuttua siellä oli toki sivun nimi ja mainokset reunassa ... mutta muuten... Siinä oli sitten oman sivuni jonkinlainen info - ei se huono ollut, mutta kyllä minulla sukkahousut pyörähti (vaikka ei edes ole niitä) jalassa kun luin sen. Käykääpäs kattomassa miten on räväköitä sanoja - mitenkähän ne sinne poimiutuu - ihan tuli mieleen, että tämä voisi olla hyvinkin mielenkiintoinen blogi... hih.... :)))

edit: ... nyt minun pitää kait huolestua itteni suhteen.... menin uudestaan sinne ja siellä oli ihan samat tekstit, jotka olen tietoihini syöttänytkin - vain vähän erinäköisesti aseteltuna....???

edit2:  No siellä blogilistalla taitaakin olla jotkut isommat muutokset menossa... siinä statistiikassa muuttuu ne tiedot koko ajan vai miten se menee......