Kävin kokeilemassa uusia kävelysauvoja - minulla oli entiset sellaiset kelta-punaiset, joita myytiin torilla vuosia sitten ja melkein kaikilla mummoilla oli sellaiset - ihan hyvät..... paitsi, että mitä nyt vähän hiersivät peukalon rakoille - niissä kun ei ollut sellaisia nykyaikaisia käsilenkkejä. No mitäs tuosta .... minun  (raukan pienen raasun) peukalothan ne vaan on....... No ei vaiskaan..... onhan sillä väliä ja just´ siksi, että peukalot ovat minun, joka en suinkaan ole mikään raukka ja raasu - vaan minä, jonka peukalot pitää olla parhaassa mahdollisessa kunnossa. Ja kyllä kannatti ostaa parinkympin sauvat - ovat tosi kevyet ja hyvän tuntuiset ja niin oli mukava tunne taas tulla vähän happea haukanneena kotiin.

Olin saannut haasteenkin - kiitos Mimosa - haaste oli tämä "mitä ikkunastasi näkyy blogatessasi" haaste .... meinasin ensin laittaa kuvan blogiympäristöstäni, joka todellisuudessa on aika ankean näköinen, ikkuna katon rajassa.... kellaritila.... Mutta koska se olisi antanut ankeudessaan väärän käsityksen tästä kokonaisuudesta ja olisi helposti saannut minut näyttämään juuri raasulta, joka en ole - niin päädyn näin kiittämään huomionosoituksesta. Olen haasteen myös tavannut aika monessa blogissa - siksi päädyin jättämään sen omalta kohdaltani tähän.