Tällaisen haasteen minulle lähetti Kirsi

"Tehtävänanto: kerro mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

....no minä tulin justiinsa suihkusta niin, että minulla on vihreä iso froteepyyhe ympärilläni....

....ja sitten haastan edelleen: miksun
                                           Blue Nunin
                                           Cebicin
                                           Mimmi Mutikaisen
                                           Nekun

Edit: (...noinko käytettään silloin, kun jälkeen päin korjataan/muutetaan kirjoitusta....?) Aika veikeä juttu tämä haaste..... jäi jotenkin tuonne mieleen killumaan, että tässä on joku juju..... Mutta, koska olen Hämeessä tajuan sen vasta nyt - tuossahan taidetaan kysyä ihan selvällä suomenkielellä, että "mitä minulla..." eikä että "mitä sinulla on...." - hih - no eihän tuo niin vakavaa ole jos ei kaikkea heti huomaa.... näin blogissa siitä kun kuitenkin jää jälki näkyviin.......  :)

....siis jos kysyjä haasteessa tarkoittaa mitä kysyy.... niin vastaan, että en tiedä - ei näy tänne asti...... :)
...ja sitten pitää kipaista vielä kertomassa tytöille jutusta.....