Hei ja jippii.....! Olen ihan innoissani tästä blogijutusta - oikein päiväkin meni kuin siivillä ja tulin innostuneena kotiin katsomaan onko blogiani käynyt kukaan kurkistamassa. Ja JEESSS - täällähän oli jo käynyt monta ihmistä. Laskurissa oli nyt jo 50 mennyt rikki - ok, niistä voi n. 20 olla minun omaa klikkausta, kun laiteltiin eilen noita juttuja tänne, mutta mahtuu siihen vielä aika monta minun lisäkseni. Kiitos teille mielenkiinnosta - kommentoikaa rohkeasti. Lupaan olla vetämättä pahasti herneitä nenääni - jos joku jossain kohtaa pääsee sujahtamaan, uskon osaavani kaivaa sen sieltä pikimiten pois.

Ajatella, että näin pienellä, mutta kuitenki suurella asialla tulee elämään tunne jostain ihan uuden olemassa olosta. Eikö olekkin mukavaa tuntea odottavansa jotain? Jotain kirjettä tai tervehdystä tai jonkun uuden käsityön aloittamista, tai pääsemistä jatkamaan mielenkiintoisen kirjan lukemista. Minulla on  nyt juuri sellainen tunne. Nyt voisi siteraata erään mainoksen lausetta "...niin pienellä määrällä ja niin lyhyessä ajassa....".

Olen tässä miettinyt, että mitenkähän nuo eri kategoriat saisi aikaiseksi tuohon sivun reunaan. Minullakin on useampia aihealueita, joista tulen kirjoittelemaan. Toinen asia mikä kiinnostaa selvittää, ovat nuo napit. Jään niitä nyt tutkimaan ja kenties vielä palaan illan aikana yhden kuvan kera. Mutta jos ei tänään niin sitten jonain toisena päivänä.